Despăgubire pentru bagaj pierdut

După 21 de zile de întârziere, bagajul este declarat pierdut. Lăsați stresul negocierilor cu compania aeriană pentru noi! S-ar putea să primiți despăgubiri de până la 1500 euro pentru bagajul pierdut. Folosiți calculatorul nostru gratis pentru a verifica suma.

Faceți click aici pentru a înregistra reclamația, este gratis.

Bagajele pierdute îți pot ruina planurile de vacanță și știm cu toții cât de dificil poate fi shoppingul în locații necunoscute . Vestea bună este că totul poate fi rezolvat daca intreprinzi acțiunile corecte.

În general, 3 situații se pot intampla cu bagajul la cală:

  1. Poate fi deteriorat (roata ruptă, mânerul lipsă sau poate fi doar crăpată)
  2. Bagajul poate întârzia și poate ajunge mai târziu la destinație
  3. După 21 de zile de întârziere, bagajul este declarat pierdut

Indiferent de situație, imediat după ce ați constatat că bagajul lipsește sau este deteriorat, depuneți o plângere la ghiseul Lost and Found. De obicei, acesta este situat undeva lângă zona de preluare bagaje de pe banda. Este foarte important să faceți acest lucru înainte de a părăsi aeroportul. A doua zi, plângerile nu vor fi acceptate, iar gestionarea ulterioară fără plangerea inițială la aeroport nu este acceptată de către companiile aeriene. 

Să aruncăm o privire mai atentă la toate cele 3 scenarii și să înțelegem care sunt drepturile dvs.

1. Bagajul deteriorat

Când completați plangerea, personalul aeroportului vă poate oferi o nouă valiză chiar la aeroport sau despăgubire pentru bagajul deteriorat raportat la prețul inițial al valizei. Depinde de preferințele personale ce alegeți. Dacă mai aveți 11 valize acasă, ar fi mai potrivit să alegeți despăgubirea financiară.Puteți de asemenea să ne transferați cazul, iar noi îl vom gestiona de la început până la sfârșit.

Important: Salvați formularul de reclamație de la aeroport, deoarece acțiunile ulterioare se vor baza pe unele dintre detaliile înregistrate în acest formular. Indiferent dacă decideți să o faceți singur sau să o lăsați pe seama echipei noastre, asigurați-vă că aplicați în maximum 7 zile de la data călătoriei. O solicitare 8 sau mai multe zile mai târziu va fi respinsă de compania aeriană.

Compania aeriană poate, de asemenea, să aprecieze daunele bagajelor drept recuperabile, caz în care poate solicita o chitanță de la un atelier de reparații specializat sau să ofere repararea acestuia la magazinul partener. Această opțiune este însă cel mai puțin probabilă, deoarece este un proces mai complicat pentru compania aeriană.

2. Bagajele întârziate

Procedura este aceeași în ambele cazuri: depuneți reclamație la biroul Lost and Found în aeroport înainte de a pleca. Dacă bagajul dvs. este întârziat la sosirea la o altă destinație decât cea în care locuiți (nu acasă), poate fi necesar să achiziționați articole de igienă personală și articole vestimentare de baza. Compania aeriană va rambursa aceste costuri dacă sunt disponibile chitanțele. Încercați să nu cumpărați articole de branduri de lux, deoarece compania aeriană va respinge aceste solicitări. Gestionarea unor astfel de cazuri direct cu compania aeriană poate fi destul de frustranta și poate consuma mult timp. Dacă doriți ca reclamația dvs. să fie gestionată rapid și fără probleme, trimiteți-o la Troubleflight.com.

3. Bagajele pierdute

Dacă bagajul întârziat nu este găsit în termen de 21 de zile de la data depunerii reclamației de bagaj intarziat, acesta este declarat pierdut. Aici încep negocierile lungi și neplăcute cu companiile aeriene. De obicei, ei încearcă să ofere despăgubirea minim posibila. Conform Convenției de la Montreal, pasagerii care și-au pierdut bagajele în timpul zborului au dreptul la despăgubiri în valoare de până la 1.400 de euro. Rar se intampla companiile aeriene sa ofere din start această sumă dar cu atitudinea corectă, puteți beneficia de această despăgubire. Dacă doriți să acționăm în numele dvs., vom avea nevoie de cooperarea dvs. pentru a găsi cât mai multe chitanțe posibil din momentul în care ați cumpărat articolele aflate în bagajul pierdut. Extrasele cardului de credit sunt, de asemenea, o dovadă bună.

Sugestie: dacă este posibil, nu uitați să vă fotografiați valiza și conținutul acesteia înainte de a zbura. Toate problemele bagajelor sunt reglementate de Convenția de la Montreal (PDF) și acoperă pierderea, întârzierea sau deteriorarea bagajelor la zborurile dintre 133 de țări participante.

Important: nu aruncați codul de bare al bagajului pe care le-ați primit la ghișeul de predare bagaje la aeroportul de plecare. Etichetele au un cod de bare și un număr unic atribuit pentru a vă găsi bagajele în asemenea situații.

{ "code": "ro-md", "file": "ro-md.js", "domain": "ro.troubleflight.md", "date": "DD/MM/YYYY", "name": "Română / Moldova", "country": "MD" }